Starosta obce na základě usnesení zastupitelstva obce ze dne 30.11.2020 vyhlašuje dne 10.3.2021 výběrové řízení na zakázku malého rozsahu:
Dokumenty k výběrovému řízení naleznete na portálu zadavatele:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0000787/zakazka/411757
Předmětem zakázky jsou tyto části dlouhodobé rekonstrukce oldřichovské návsi:
• SO2 vodní nádrž (dřevěné sezení po obvodu a mola)
• SO3 hatě (chodníčky za nádrží)
• SO5 zídka pro posezení (před obecním úřadem pod silnicí)
• SO6 mobiliář
Předpokládaná cena díla je 613 000 Kč bez DPH.
Termín podání nabídek je v pátek 26.3.2021 v 10:01
Nabídky se podávají poštou, nebo osobně (zakázka je v režimu mimo ZZVZ, není tedy povinné elektronické podání)
na adresu
Obec Oldřichov v Hájích, Oldřichov v Hájích 151, 463 31 Chrastava.
Účastník předloží nabídku v následujícím členění:
A. Krycí list nabídky, obsahující identifikační údaje o účastníkovi - viz příloha č. 1
B. Vyplněný návrh „smlouvy o provedení stavby“ - závazný vzor viz příloha č. 3 - podepsaný osobou oprávněnou jednat za účastníka
C. Položkový rozpočet
D. Čestné prohlášení ke splnění kvalifikace - viz příloha č. 2/doklady k prokázání kvalifikace (není potřeba dlouhosáhle shánět všechna potvrzení a reference, postačí čestné prohlášení, zadavatel si MŮŽE a nemusí vyžádat potřebné dokumenty a to až v průběhu hodnocení nabídek)
E. USB disk s elektronickou podobou „smlouvy o provedení stavby“ (ve formátu *.doc, nebo obdobném editovatelném formátu), vč. položkového rozpočtu (ve formátu *.xlsx, nebo obdobném editovatelném formátu).
za ZO
Radim Šarapatka
Úřední hodiny:
Po | 8:00 - 11:00, 12:00 - 16:00 |
Út | 8:00 - 11:00, 12:00 - 14:30 |
St | 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00 |
Čt | 8:00 - 11:00, 12:00 - 14:30 |
Pá | 8:00 - 11:00 |